A continuación, presentamos 25 indicadores ao respecto da información que as Administracións locais deben facer pública segundo as obrigas derivadas da aplicación da Lei 19/2013 de transparencia, acceso á información e bo goberno.
Facendo clic nos distintos indicadores será redirixido ao epígrafe do Portal no que poderá atopar tida información.
INDICADORES DE TRANSPARENCIA
Publícase un organigrama municipal actualizado
Publícase información sobre os responsables dos diferentes órganos, e o seu perfil
Publícanse os órganos de xestión municipal, funcións que desenvolven e normativa de aplicación
Publícanse as actas e acordos dos órganos de goberno municipal
Publícanse as declaracións de bens e actividades dos representantes locais
Publícanse as resolucións de compatibilidade que afectan a empregados públicos
Publícanse os programas e plans de actuación municipal
Publícase unha avaliación obxectiva dos programas e plans municipais
Publícanse as ordenanzas e regulamentos aprobados
Publícanse os proxectos normativos que requiren ditames preceptivos
Publícanse os contratos de obras e servizos asinados
Publícanse os convenios asinados e vixentes
Publícanse as subvencións e axudas públicas concedidas
Publícanse as subvencións e axudas públicas recibidas
Publícanse os orzamentos aprobados
Publícanse as execucións trimestrais dos orzamentos
Publícanse as modificacións orzamentarias
Publícanse os informes de auditoría e fiscalización das contas anuais